czwartek, 23 października 2014

6 seriali, które zamierzam obejrzeć w ciągu najbliższych 2 lat

Zapomniałam o blogu :o
Ostatnimi czasy inne rzeczy mnie wciągnęły. Nawet nie dokończyłam rysunek Prince`a, a brakuje tylko twarz, szyja i ramiona. To nic dokończę na pewno. Również zaczęłam grać w The Sims 3.
Cholernie mnie to wciągnęło. Myślałam, że się nie oderwie. Już tam się załatwiłam żeniąc córkę oraz zgadzając by rodzina męża córki się wprowadziła. Heh.
Chciałabym też wspomnieć o tym, że DOSTAŁAM SIĘ NA PRAKTYKI W NIEMCZECH.
Nie jestem z tego zbytnio zadowolona, ale boję się tych dni, gdy będę w Lipsku. Na pewno na blogu będę pisać o tym nawet jeśli będzie brakować mi czasu.

To na tyle z luźnych tematów. 
Czas przejść do głównego, czyli: "6 seriali, które zamierzam obejrzeć w ciągu najbliższych dwóch lat".Jeżeli kogokolwiek by interesowało dlaczego w ciągu najbliższych lat  to dlatego, że pewnie długo mi zajmie oglądanie. Za dużo sezonów, za mało czasu.



_______________________________________________________________
__________________________________________


1.  Sons Of Anarchy
Niezbyt pasuje do tego, ponieważ jestem już na trzecim sezonie na siedem.

Mówiąc w skrócie jest to fascynujący, pełen adrenaliny serial przedstawiający brutalny, bezwzględny świat wyjętych spod prawa motocyklistów.

Od trzeciego sezonu naprawdę dużo się dzieje.
Dużo umiera ludzi, w tym tych co polubisz, więc można się załamać :)))))


2. Breaking Bad
Właściwie oglądałam fragment jednego odcinka, ale trafiłam na taki moment, który mnie nie zainteresował. Dopiero, gdy dowiedziałam się, że to jeden z ulubionych seriali mojego ukochanego postanowiłam, że obejrzę. On ma doskonały gust filmowy, muzyczny i "serialowy", więc na pewno się nie zwiodę. 


W skrócie serial jest o facecie, który był nauczycielem chemii. Dopiero, gdy u jego dziecka zdiagnozowano raka w trzecim stadium facet postanowił zabezpieczyć swoją rodzinę wkraczając do niebezpiecznego świata pełnego zbrodni i narkotyków.




3. Gra o Tron 
Jak wiecie jest to adaptacja powieści George`a R.R. Martin`a, który jest znany z zabijania swoich postaci. Kilka rodzin szlacheckich walczy o panowanie nad ziemiami Krainy Westeros itd W kilku słowach dużo intryg, seksu i śmierci.

Dużo osób bardzo lubi ten serial i poleca innych. Zaciekawiło mnie czy mnie również pochłonie, dlatego zamierzam obejrzeć :) Chociaż wolę przeczytać. 

4. Rodzina Soprano 


Właściwie chciałam ten serial obejrzeć odkąd pierwszy raz przeczytałam gdzieś o nim, a było to z 4 lata temu. Nie wzięłam się do niego jeszcze, ale jest jako czwarty na mojej liście do oglądania.

Nie wiem jak opisać ten serial. Pewnie niektórzy wiedzą o nim albo chociażby słyszeli, ale starając się jak najkrócej mówić jest o Tony`m Soprano, który mieszka na przedmieściach, jest ojcem rodziny i szefem miejscowej mafii. Z powodów kłopotów w "pracy" oraz w domu kieruje się z pomocą do lekarki-psychiatry, która nie wie kim jest jej pacjent. Wiele się dzieje, a koniec jest zaskakujący.








5. The Originals 




Najprawdopodobniej obejrzę to zaraz po Synach Anarchii. Bardzo chce w końcu obejrzeć ten serial. Po czterech sezonach TVD gdzie strasznie wkurzała mnie Elena stwierdziłam, że ten serial będzie w pewnym stopniu lepszy :)

The Originals jak niektórzy już wiedzą opowiada historię najstarszych wampirów na świecie, którzy przed wiekami zobowiązali się pozostać razem.
Oglądając na pewno będę cieszyć się jak głupia. Uwielbiam ich.











6. Dexter

Przy ostatnim punkcie miałam mały problem. Nie wiedziałam jaki serial tutaj umieścić. Czy Dexter czy American Horror Story, który i tak obejrzę.

Zdecydowałam się na "Dexter". Mam nadzieję, że mnie zainteresuje :)

Dexter prowadzi podwójne życie. Za dnia jest cenionym specjalistą ds. krwi w departamencie policji, a nocą zabija złoczyńców, którzy wymykają się organom
 sprawiedliwość.





____________________________________________________
___________________________


Jeżeli obejrzę wszystkie seriale do końca lub chociaż nadrobię wszystkie sezony to będę strasznie szczęśliwa. Mam nadzieję, że mi się to uda.

A wy jakie oglądacie seriale? Oglądaliście kiedyś z wyżej wymienionych?

11 komentarzy:

  1. Gra o tron jest podobno super! ;3 Jest tam Jon ^^ I tyle głównie wiem XD Wiesz,brakuje mi jeszcze 6 lat do oglądania go ;-;
    Nie znam żadnych seriali poza nią ;-; Więc kom nie będzie długi ;-; Przepraszam ;-;
    Gratuluje praktyk! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wyżej wymienionych oglądam The Originals, uwielbiam go :) Mam zamiar zacząć oglądać Dextera :D

    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam seriali. ;__;
    Mam zamiar obejrzeć "Grę o tron",bo już mam na komputerze. Może kiedyś obejrzę "Breaking Bad".

    OdpowiedzUsuń
  4. The Originals słyszałam, że fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja żadnego z wyżej wymienionych niestety nie oglądałam :(

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się cieszyła z praktyk w Niemczech.. :D
    Ja też chciałabym obejrzeć Dextera :):)

    Zapraszam do siebie, nowy post!
    sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłam oglądać pierwszy sezon "Gry o tron" ale zrezygnowałam nie rozumiem zachwytu nad tym serialem

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądałem żadnego, nie moje klimaty
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie przepadam za serialami ...
    Ciekawy post :)
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. żadnego z nich nie ogladalam, choc moja kolezanka uwielbia "Grę o tron"
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ginny.... Czy ja cię mam purwa zatłuc?! Gdzie jest rozdział?!

    OdpowiedzUsuń