sobota, 11 października 2014

6 sposobów na poprawę humoru, gdy dopadła Cię jesienną chandrę.


Cześć!
Postanowiłam wreszcie zacząć robić dobre, normalne posty, które każdy z chęcią by skomentował, a nie tylko ciągle o sobie. Trochę zmniejszę o sobie rozdzielając na posty i każdy będzie na dany temat, a nie wszystkiego po trochę co się uzbiera.

Mimo, że ten post zrobiłam spontanicznie nie będzie aż tak źle :)



Dni stają się coraz krótsze, pogoda coraz bardziej się psuje aż dopadnie nas ta typowa jesienna szarość
i chłód. Wtedy najchętniej by się wskoczyło pod cieplutki koc z gorącym kubkiem herbaty i nic więcej się nie robiło, ewentualnie chętnie można się położyć spać nie wstając przez dłuższy czas. Nikomu nic się nie chce, leń po prostu nas dopada. Mnie powoli to dopada, a humor nie jest aż taki zły. Przedstawię Wam 6 sposobów na poprawę humoru, gdy dopadła Cię jesienna chandra.



1. Zamiast ciągle narzekać rusz tyłek i wyjdź na spacer póki pogoda
Jest dopiero początek października. Pogoda nie jest najgorsza. Dzisiaj pięknie świeciło słońce, było ciepło choć wiał wiatr. Trzeba korzystać z pogody póki można. Wyjdź na spacer obojętnie czy do parku czy do lasu. O tej porze roku liście zmieniają barwę na żółtą, czerwoną, brązową. Tak pięknie to wygląda, gdy spadają z drzew. Zbieraj liście. Baw się nimi. Bądź na świeżym powietrzu!
 ( To nic, jeżeli miasto, bądź na zewnątrz po prostu, nie siedź tylko w domu )


2. Czekolada
Jednym z najbardziej skutecznych i najbardziej znanych sposobów na chandrę są słodycze, zwłaszcza te z czekoladą. Odpowiednie składniki ze słodyczy dobrze wpływają, więc zjedzcie chociaż kostkę czekolady na poprawę humoru! Mnie zawsze pomaga ^.^







3. Codzienne przyjemności 
Żeby nie było nudno i nie wyszło na to, że nie robimy nic dla siebie zróbmy chociaż jedną drobną rzecz dla siebie. Nie jest to ważne czy obejrzysz jakiś film, przeczytasz książkę, narysujesz kota czy wykąpiesz się w wodzie z przyjemnymi aromatami. Inaczej nie pozbędziesz się stresu, a humor jeszcze bardziej się obniży.







4. Śmiech i Towarzystwo 

Wpuść do swojego życia promyki słońca! Rutyna może wykończyć człowieka, więc dobrym sposobem jest śmiech. Znajdź i spotkaj się osobami, które Cię rozbawiają. Oglądnij jakiś durny filmik, czytaj dowcipy, zrób listę najśmieszniejszych, najdziwniejszych rzeczy jakie Ci się wydarzyły z przyjaciółką/przyjacielem, cokolwiek. Kiedy się śmiejesz zapominasz o problemach. Na dodatek zwiększone wydzielanie endorfiny powoduje, że zaczynasz lepiej patrzeć na świat.






5. Muzyka  

Jak dla mnie na poprawę humoru dobra jest muzyka. Wystarczy, że włączę ulubione piosenki i od razu lepiej się czuję. Jeżeli to Ci pomaga lub nie wiesz czy Ci to pomoże to zrób to!

6. Światło 
Zrezygnuj z cienia, wyjdź na światło! Ładna pogoda, wietrz sypialnie, nie zasłaniaj światła, ozdób kolorami pokój. Od razu chce się żyć! I nie jest szaro i nudno.



Żaden sposób nie jest ustawiony po kolei. Tylko tak jak przyszły mi do głowy.
Mogą być również inne sposoby np. zrobienie listy co można zrobić przed końcem jesieni czy znalezienie nowego hobby.

Po zmienieniu wyglądu, dodaniu postu skomentuję kilka blogów i pójdę spać.
Przepraszam za numer 5 jeżeli źle wygląda. Ten post jest po kilkunastu edytowaniach i za każdym razem psuje mi się coś przy którymś punkcie.

Życzę miłej nocy/dnia :)
~ Gianna

17 komentarzy:

  1. Jesień to piękny czas, więc Twój post jest super ♥ Obserwuję :D

    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie tak korzystam z jesieni!

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nigdy nie dopada jesienna chandra, bo właśnie zawsze robie coś z rzeczy, które wymieniłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sposoby, ja najczęściej stosuję czekoladę :D
    Obserwuje i pozdrawiam Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Paskudny humor to jeden z uroków jesieni. Dla mnie jest tak oczywisty jak spadające liście i nawet już mi nie przeszkadza.

    http://wiecznybrakczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Skomentuję,jak tylko będę miała trochu czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudny post *-* I genialny wygląd bloga :D Mnie właśnie przed chwilą dopadła chandra,kiedy odkryłam jakie dziadostwo wkleiłam na bloga ;-; Nie mam czekolady ;-; Co ja mam począć?!
      Mam wyjść na dwór? Jakoś mi się to nie uśmiecha. Ciemno i w ogóle.
      Jak ktoś mi da czekoladę to chętnie zjem :D Dzisiaj kupiłam,ale mama zjadła całą ;-; (chociaż uważała,że jej nie smakuje ;p)
      Mam ochotę obejrzeć jakiś dobry film,ale z kimś ;-; Ktoś obejrzy z mną?
      Jak mam chandrę,to sama nie umiem wywołać swojego śmiechu... A wydaje mi się,że osoby,któr to potrafią to już dawno śpią...
      Muzyka? Już włączam. Czekaj... Już. Może mi to pomoże?
      Nie chcę otwierać okna bo najdzie komarów ;-;
      Dobra już. Pomarudziłam. Normalnie zaprosiłabym do siebie,ale to już twoja decyzja. Jeżeli chcesz czytać wypociny małolaty to zapraszam.
      Weny życzę ;3

      Usuń
  7. Zgadzam się z propozycjami rozjaśnienia nam jesieni. :) Wiesz co, ruszam tyłek i idę na spacer. Co prawda mieszkam w domu i nie jest to jakiś wielki wyczyn, bo mogę wyjść w każdej chwili, ale zawsze coś. Dzięki. :)
    Ehh, znam dobrze psucie się posta. Nieraz edytowałam moje tysiąc razy, żeby usunąć błąd. Na szczęście ostatnio wszystko idzie okej. ;)
    Przy okazji, właśnie napisałam coś nowego, może jesteś zainteresowana? :) Pozdrawiam.

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1,2,4 i 5 tak jak u mnie :)
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. BARDZO ŚWIETNY POST.Świetny pomysł ! I genialny wygląd ! Jestem serio pod ogromnym wrażeniem i będę się wzorować na Tobie :)
    zapraszam do mnie:
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnimi dniami czuję się trochę nieswoja, być może dopadła mnie chandra ;) Moim najlepszym sposobem na zły humor jest kubek zielonej herbaty i ciekawa lektura przy kominku.
    Obserwuję!
    hopelessdream13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z każdym punktem :)
    A najbardziej z drugim :D Uwielbiam czekoladę :) I akurat jesienią jem jej najwięcej <3
    może wspólna obserwacja? ja już obserwuję :)
    Mój Blog - klik
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia <3 I ogólnie ładnie zadbany blog :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    key-tina.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator i komentarz wywoła u mnie uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śmiech, towarzystwo i muzyka <3 :)

    Obserwujemy?
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te rady. Mnie chyba też już powoli dopada jesienna chandra.
    Muzyka, śmiech i towarzystwo to chyba najlepszy sposób na poprawę humoru :)

    Pozdrawiam, http://the-world-of-ice-and-fire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://mojswiat9893.blogspot.com*

      hahah.. nie ten link :D

      Usuń
  15. Świetny blog i bardzo ciekawy zapraszam do odwiedzenia mojego :)
    Może Ci się spodoba i zaobserwujesz ? :)
    pozdrawiam
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń