sobota, 4 października 2014

Początek! :c


Cześć!

         Nie jestem zbyt dobra w pisaniu początków, a chyba by wypadało coś napisać na początek zamiast od razu przejść do rzeczy. Ten post jednak poświęcę temu wyczerpującemu początkowi.
Jak już wspominałam nie jestem dobra w pisaniu początków. Siedzę sobie oparta o dużą poduszkę z laptopem na kolanach i piszę to co myślę. Nigdy nie zastanawiam się nad tym co napiszę. Inaczej pewnie bym siedziała przed pustą stroną i zastanawiała się jak to lepiej ująć co jakiś czas usuwając to co napisałam.

        Nie oszukując się nie jest to mój pierwszy blog w życiu. Tyle ich miałam i bardzo nie wiele przetrwało dłużej niż miesiąc. Pierwszym z nich jest ten blog, który opuściłam przed miesiącami. Od tamtego czasu próbowałam z dwoma. Pierwszy usunęłam po jednym poście, drugiego pozostawiłam nienaruszonego bez najmniejszej chęci zrobienia przy nim czegokolwiek. Jestem osobą leniwą, która ma zbyt wybujałą wyobraźnię i zbyt wielką chęć na robienie "czegoś". Obojętne czy mam posprzątać pokój ( jak zacznę sprzątać, myć naczynia trudno mi przestać to robić ), odpisać lekcje, zacząć ćwiczyć czy zrobienie czegoś co mam zrobić, co chce zrobić lub co miałam zrobić dłuższy czas temu. Ale aż tak źle ze mną  nie jest. Robię "coś" ale nie wszystko co chce. Mogłabym powiedzieć, że jestem zwykłą nastolatką. Ale to byłoby kłamstwo. Nie czuję się, że jestem taka jak inni. Nie interesuję się jakoś szczególnie modą choć zdarzają mi się momenty, gdy naprawdę to lubię. Nie słucham muzyki co zazwyczaj leci na ESCE czy 4FUN.TV. Nie przepadam za popem ani tego typu muzyką. Słucham metalu, rocka. Choć zdarza mi się słuchać jakieś smętne piosenki z innego gatunku. Może to głupie tak trzymać się gatunków, ale bardziej wolę taką muzykę. Wolę darcie, ostre brzmienie choć nie widać po mnie bym słuchała takiej muzyki. Nie uważam, że inne gatunki są jakieś złe. Nie można dzielić na "dobrą muzykę" i "złą muzykę". Po prostu każdy ma inny gust.
Żeby nie zdradzać nic więcej o sobie choć wiele się za pewne nie dowiedzieliście chciałabym przejść do konkretów. Mam tu na myśli o czym będzie ten blog. Zazwyczaj w "początkach" tak jest. Dużo blogów jest prowadzona na jeden temat. Ja nie zamierzam tego się trzymać. Będzie o muzyce, filmach, książkach, moich snach, moich rysunkach, moich opowiadaniach, o problemach na świecie, o problemach ludzi, smutku, radości... Jednym słowem o wszystkim.

           Jeżeli kogokolwiek zastanawia po przeczytaniu do tego momentu dlaczego wygląd bloga wygląda tak a nie inaczej chętnie odpowiem. Ten wygląd bloga robiłam sama. Nie chciałam szukać żadnego szablonu, bo nie oddawałby kim jestem. Chociaż i tak nic za wiele w wyglądzie bloga z siebie nie zawarłam. Według mnie niektóre postacie z anime są zabawne i słodkie biorąc za przykład Raku Ichijo z "Nisekoi". Ja jednak trzymam się tego ostatniego odnośnie mnie. Czasami jestem narcystyczna. W tym właśnie momencie także. Uważam, że jestem słodka, choć wiele osób nie uważa mnie za taką. Z resztą to nie jest istotne. Najprawdopodobniej zmienię wygląd bloga. Jak znajdzie się jakaś szabloniarka lub osoba, która potrafi robić dodatki do bloga, ładne nagłówki i tak dalej to porozmawiam właśnie z tą osobą na temat mojego wyglądu bloga. Poczekamy, zobaczymy. Nie zamierzam już opuszczać bloga, więc dużo mam czasu na znalezienie odpowiedniej osoby.

           Może trochę przynudzałam, ale zawsze tak jest na początku. Nie wszystkie moje posty będą takie długie. Chciałabym by choć jedna osoba przeczytała do końca. Naprawdę byłabym szczęśliwa, gdyby były dłuższe komentarze z jakimiś Twoimi przemyśleniami na temat tego co będę pisać i tak dalej, a nie tylko sam "Fajny blog" lub coś w tym stylu. Chociaż i takimi pewnie nie pogardziłabym.
Nie jestem z tego typu osób, że nie odwdzięczają się za coś. Nic mnie nie kosztuje komentarz, dwa lub więcej, więc nie myślcie sobie, że będę oszukiwać. Jestem szczerą osobą. Czasami do bólu.

         Kończąc ten stanowczo za długi początek życzę wszystkim osobą, które zobaczą ten post, co go skomentują miłego wieczoru/miłej nocy/miłego dnia* ( Nie wiem, o której tutaj trafisz, więc... :) )
~ Ginny


10 komentarzy:

  1. u mnie jest słabo z pewnością siebie dlatego wzoruję się na effy .Twój post jest genialny:)
    pozdrawiam lola
    celebr.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... Początki... Sama pamiętam swoje... ah~ Te wspomnienia. Życzę pewności siebie i wytrwałości ^-^

    ~Yui
    http://blog-kuroai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej teraz Assarii się wykazuje i pisze długi komentarz. :D No to zaczynamy!
    Kiedy zobaczyłam twój komentarz na blogu Yui to pomyślałam:
    "Aha,Ginna. Pewnie ff o Harrym Potterze i mam multum wyświetleń i komentarzy" Jednak jak weszłam to się zdziwiłam "Początek? *scrolluje na dół* Czyli nie Harry Potter. To co? " I kliknęłam ;3 I przeczytałam. Kiedy czytałam miałam wrażenie,że jesteś bardzo bezpośrednia i szczera. Nie żebym chciała cię obrazić :) Jesteś bardzo oryginalna,a to cecha którą bardzo lubię w ludziach ^-^
    Ja też jestem leniuszkiem ;3 Jednak mam takie "napady" kiedy muszę coś robić,ale kiedy to zacznę to prawdopodobnie nie skończę XD
    Co do muzyki. Hmm... Moi rodzice słuchają bardzo różnej,którą również bardzo lubię :) Ja ogólnie słucham dużo różnych gatunków muzyki :)
    No cóż taka jestem i się nie zmienię.
    Moje przemyślenia?
    Hmm.... Myślę,że ten blog będzie ciekawy bo chyba jesteś jakimś tam moim przeciwieństwem,chociaż zobaczymy :)
    Dobra już kończę ten nudny komentarz (jest nudny?) czekam tradycyjnie na pierwszy wpis (cieszyłabym się gdyby był jutro :D ) i zapraszam do siebie :)
    http://lilkaopowiada.blogspot.com
    http://assarii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No zapowiada się ciekawie lubię blogi nie do końca określone jeśli chodzi o tematykę, więc myślę, że będe tu zaglądać. Co do lenistwa to ja też mam takie dni, że nie mam ochoty na nic a no i oczywiście z tą wyobraźnią to mam tak samo, ale powiem szczerze, że daje mi się, że jest dużo młodych ludzi z za bardzo rozbudzoną wyobraźnią.
    Pozdrawiam :)
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się zapowiada :)
    przyszopceuszatych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post:)

    wpadniesz do mnie?
    http://j3lonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli mam być szczera to post mnie naprawdę zaciekawił do tego stopnia że właśnie zaobserwowałam twojego bloga bo chce już przeczytać następną notkę ;) Podoba mi się twoja szczerość,chęć do bycia sobą :)
    Przeczytałam do końca i jeśli chodzi o mnie to z reguły zawsze się rozpisze więc jeszcze znudzi Ci się czytanie komentarzy ode mnie :D
    W fajny sposób napisałaś o muzyce i o tym że czujesz się inna,każdy się czuje inny na swój sposób ale wydaj mi się że my ludzi którzy piszą np.bloga lub robią inne kreatywne rzeczy stają się artystami i wtedy mimo że czujemy się jeszcze bardziej inni niż zazwyczaj podoba nam się ta inność :) To że inni nie uważają że jesteś słodka a ty myślisz że jesteś to znaczy po prostu że nie znając Cię tak dobrze jak Ty siebie samą ;) Ja osobiście nie trzymam się gatunków muzycznych ale czasem uwielbiam słuchać rocka czy metalu ,to jak uzależnienia raz zacząłeś słuchać tego gatunku i nie możesz do tego nie wrócić <3 Czym w sumie czasem można zaskoczyć ludzi bo kto by pomyślał że ta niska blondynka słucha takiej muzy a nie Biebera ? (Zero urazy dla fanów mimo że się do nich nie zaliczam) Zdradzają mnie chyba tylko wielokrotnie przekłute uszy ;) Na twój blog trafiłam o 5 nad ranem więc nie dziękuje (żeby nie zapeszyć ;) ) za "miłego dnia" czego tez Ci życzę (no chyba że czytasz wieczorem itd to po prostu dobranoc albo miłego"...") Pozdrawiam :)

    http://creativepositivejulie.blogspot.com
    http://thevampirediariesskryteserca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, bardzo mi się podoba sposób w jaki piszesz o sobie. Czuć, że jest to szczery i nie naciągany opis. Co do muzyki to ja też nie lubię trzymać się ram, jak mi się coś podoba to po prostu tego słucham.
    Cóż życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga, by nie skończył jak te poprzednie :) pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie.
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super piszesz :D Jestem pod wrażeniem :) Czekam na więcej.

    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ginny = Harry Potter - pierwsze skojarzenie, zawsze ("Always"). Wybacz, masz do czynienia z fanką Pottera, więc czego się tutaj spodziewać? Jesteś ciekawą osobowościom i czekam na rozwinięcie Twojego bloga. Co mi się nie podoba? Przepraszam, że to piszę, ale nie przemilczę tego. Pierwsze zdania, tysiące razy słowo "początek".
    Życzę powodzenia w blogowaniu, mam nadzieję, że wytrwasz jak najdłużej. :)
    Pozdrawiam,

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń